منشور ارتباط مدیران مراکز منتخب با مشتریان طرح آشیانه
مرکز خانواده موفق با تجربه بیش از 6سال خود در برگزاری برنامه های رفاهی فرهنگی ویژه 10000 خانواده ، اینک در حال اجرای طرح بزرگ اجتماعی فرهنگی آشیانه است.
از جمله اهداف این طرح افزایش مشتریان و رونق کسب کار شما صاحبان مراکز خدماتی رفاهی است.میزان تخفیف و امتیازات ویژه شما انگیزه ایست با هدف ترغیب خانواده ها برای خرید از فروشگاه شما و بدیهی ست این امر سبب افزایش شمار مشتریان شما می گردد.
طراحی این طرح به صورتی است که شمار مشتریان به مرور زمان افزایش می یابد و این البته به نوع همکاری شما عزیزان به عنوان صاحبان مراکز خدماتی رفاهی و ارائه هر چه بهتر تخفیف های مندرج در قرارداد بستگی دارد.
از این رو جهت یاری و راهنمایی صاحبان مراکز خدماتی رفاهی در تحقق این امر، مرکز خانواده موفق بر آن شد تا برخی از الزامات اجرای طرح را با عنوان منشور ارتباط با مشتریان به اطلاع شما برساند.
منشور ارتباط با مشتریان:
- توجیه کارکنان مرکز نسبت به نحوه اجرای طرح آشیانه
- در اختیار گذاشتن بروشور معرفی طرح به عموم مردم
- نصب لوگوی آشیانه در مرکز
- ارائه تخفیف همه کالاها و خدمات مرکز به میزان درصد مکتوب در قرارداد به دارندگان کارت آشیانه
- ثبت نام از متقاضیان عضویت در طرح (ویژه فروشگاه های منتخب)